''Colour your world''

Review Revlon Professional Equave Conditioner

29-10-2013 18:28

Hola mundo!

Vandaag weer een review. En dit keer een review over Equave Conditioner van Revlon!
Dit is een spray die je over handdoekdroog haar of droog haar sprayed.
De conditiner zorgt er voor dat je makkelijk door je haar heen borsteld.
Deze conditioner hoef je niet uit te spoelen.

Deze heb ik van mijn tante gekregen, zij is kapster. :)
Helaas is die van mij nu op. Maar hij werkt perfect! De conditioner ruikt heerlijk en maakt
mijn haar makkelijk doorkambaar! Echt een top product! :)

Hieronder zo'n flesje conditioner! :) Je hebt ze in verschillende kleuren, ik had hem in de blauwe zoals in de
afbeelding weergeven is.

 

 

 

 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode